Blog Posts

Care este diferența între probiotice și prebiotice și beneficii

Probiotice si prebiotice

Probiotice Pentru început trebuie să știm care este diferenta între PRO și PRE. Probioticele sunt alimente sau suplimente nutritive care conțin microorganisme vii destinate să mențină sau să îmbunătățească bacteriile “bune” (microflora normală) din organism. Probioticele sunt niște microorganisme vii (bacterii probiotice), care atunci când sunt administrate în cantități adecvate conferă beneficii medical. Aceste bacterii trăiesc în intestinul uman și contribuie la digerarea alimentelor pe care le consume ajutând organismal să absoarbă nutrienții și enzimele. Este ușor să obții probioticele

Citeste mai mult

Ce este febra musculară, de ce se produce și cum putem să o prevenim?

Cum scapi de febra musculara

Ce este febra musculară? Febra musculară este o senzație de discomfort sau de durere în mușchi apărută după o activitate fizica intense, mai ales în cazul persoanelor neobișnuite cu acest tip de efort. Febra musculară sau durerile musculare apar după un antrenament cu care corpul nu este obișnuit.  Această situație este foarte inconfortabilă și, de cele mai multe ori, ne face să renunțăm foarte repede la ambiția de a include sportul în rutina zilnică. Va fi nevoie să dedici timp

Citeste mai mult

Beneficiile consumului de suplimente nutritive pentru organism

De ce trebuie sa consume sportivii vitamine si minerale

În ciuda tuturor așteptărilor, încă nu reușim să folosim alimentele ca sursă principală pentru a oferi organismului nostru toate substanțele nutritive de care are nevoie pentru a fi sănătos. Astfel că suplimentele nutritive au devenit din ce în ce mai utilizate produse pentru a suplimenta necesarul de vitamine și minerale, proteine, aminoacizi etc. De ce folosim suplimente nutritive mai ales când depunem efort fizic intens? Rolul acestor suplimente este acela de a completa dieta de zi cu zi pentru a

Citeste mai mult

Ce este testosteronul? Iată câteva simptome ale deficitului de testosteron

Simptome deficit de testosteron

Testosteronul este cel mai important hormon masculin, cu acțiune principală în dezvoltarea sistemului reproductiv al bărbatului, dar are un rol semnificativ pe multe alte planuri ale sănătății, atât în cazul bărbaților, cât și al femeilor. Nivelul acestuia scade în mod natural odată cu vârsta, însă reducerea semnificativă a acestuia apare și din cauza altor factori. Aflați ce provoacă deficitul de testosteron, care sunt simptomele, și cum să creșteți nivelul acestui hormon pentru a vă menține sănătatea. Care este nivelul de

Citeste mai mult

Ce suplimente trebuie să iei după un antrenament intens la sală?

Criterii de a alege corect o pudra proteica

Aproape fiecare persoană care practică un sport indiferent dacă este de profesie sau amator, ajunge uneori la întrebarea ce suplimente să consume după antrenament. La prima vedere, aceasta pare a fi o întrebare complicată: există atât de multe opțiuni, atât de multe direcții nutriționale, atât de multe suplimente încât nu știi ce să mai alegi. Nimic nu este atât de complicat pe cât pare: ascultă-ți corpul și revino la elementele de bază. Iată ce suplimente puteți lua după antrenament: Proteine

Citeste mai mult

Iată 15 alimente cu care vă puteți completa aportul de proteine din meniul vostru

Nutritia proteine

Vă doriți să consumați mai multe proteine la fiecare masă și să vă completați aportul zilnic, atunci vă prezentăm o listă de 18 alimente bogate în proteine și pe care le puteți include cu ușurință în alimentația voastră. Pieptul de pui Pieptul de pui este unul dintre cele mai populare alimente de origine animală pentru completarea proteinelor. Se recomandată să se consume fără piele, deoarece conține mai puține calorii. 100 g de piept de pui conține până la 31 g

Citeste mai mult

De ce să vă apucați de alergat? Iată 8 motive pentru care să vă apucați de alergat

Opt motive sa va apucati de alergat

Alergatul este una dintre cele mai naturale forme de mișcare pe care o putem face fără nicio problemă și pe care am facut-o încă din copilărie cu ușurință. De ce să vă apucați de alergat? Veți arde multe calorii și grăsimi Alergatul este unul dintre sporturile care necesită multă energie. Nu e de mirare că dacă încercați să slăbiți, începeți prin a vă lua o pereche de încâlțări sport și vă apucați de alergat. Numărul de calorii pe care le

Citeste mai mult

Ce efecte pozitive are ceaiul verde asupra sănătății sportivilor?

Efecte pozitive ceai verde pentru sportivi

Numele ceaiului provine de la faptul că frunzele își păstrează nuanța de verde atunci când sunt preparate termic, iar motivul pentru care frunzele de ceai rămân verzi este ca în timpul prelucrării acestea nu se oxidează. Prin urmare, ceaiul verde își păstrează proprietățile antioxidante benefice pentru sănătatea organismului. Ceaiul verde este obținut din planta Camelia Sinensis și își are originea în China. Ceaiul verde, în comparație cu ceaiul negru, are un conținut ridicat de antioxidanți puternici din polifenoli, și anume

Citeste mai mult

Ce este lizina? De ce este numită și miracolul vindecător? Beneficiile lizinei

Adevarul despre steroizi

Lizina este un aminoacid esențial care intră în componența majorității proteinelor din corpul uman și are un rol important în absorbţia calciului şi în creşterea masei musculare. Deoarece nu poate fi produsă de organism, trebuie luată din alimentație sau din suplimente nutritive. Simptome ale deficienței de lizină: anemie, lipsa poftei de mâncare, oboseala, pierderea părului, probleme hepatice, probleme de reproducere sau chiar lipsa de concentrare. Ce beneficii are lizina? Ajută la imbunătățirea performanței fizice Dacă creșteți aportul de lizină aceasta

Citeste mai mult

Nouă motive pentru care luați în greutate și sfaturi utile pentru a slăbi

Noua motive pentru care nu poti slabi

Pentru ca organismul să își mențină funcțiile vitale de bază, trebuie să ardeți un anumit număr de calorii, a căror valoare este exprimată prin rata metabolică bazală. În comparație cu consumul de energie zilnic total, reprezintă circa 60-75%. Corpul folosește această energie doar pentru a susține organele vitale, dar și pentru activități de bază, cum ar fi respirația, circulația sângelui, procesarea nutrienților și producerea celulelor. Vârsta, greutatea, și sexul sunt factori decisivi în calcularea ratei metabolice bazale. Pentru menținerea unei

Citeste mai mult

Site Footer