Blog Posts

Iată 6 mituri frecvente despre fitnessul feminin

mituri despre fitnessul feminin

În lumea fitnessului circulă o serie de mituri și idei legate de alimentație, exerciții, diete, ridicarea greutăților sau efectuarea antrenamentelor în mod regulat. Iată care sunt cele mai frecvente 6 mituri pe care sexul feminin le consideră adevărate.    Mituri despre antrenament 1.Ridicarea greutăților mari vă va face să arătați ca un bărbat Nici nu puteam începe cu un alt mit. Cu siguranță ați auzit acest clișeu de milioane de ori. Este adevărat că orice femeie care lucrează cu greutăți mari

Citeste mai mult

Află cărui Biotip genetic aparți

Biotip genetic

Există tipuri și tipuri de diete. În realitate nu există diete foarte bine proiectate structural, mai bine spus sunt doar sfaturi și păreri despre alimentație. De altfel nu există dieta perfectă, deoarece fiecare dintre noi aparținem a ceea ce numim „BIOTIP GENETIC”. Astfel, orice regim alimentar care nu este adaptat la caracteristicile biotipului genetic individual nu poate servi prea mult. Toți căutam modificări estetice corporale, în special eliminarea stratului adipos. Indiferent de sex, gradul de dezvoltare fizică sau obiectivul sportiv,

Citeste mai mult

Cum poți îmbunătății efectele unui arzător de grăsimi

Arzătoare de grăsimi

În primul rand cheia pentru reducerea sănătoasă a greutății corporale este o alimentație sănătoasă, un consum adecvat de vitamine si antrenamentul de forță. Ce sunt și cum funcționează un arzător de grăsimi? Arzătoarele de grăsimi sunt acele suplimente nutritive care ar trebui să vă ajute să reduceți greutatea corporală. Acestea conțin substanțe care au capacitatea de a pune în mișcare arderea grăsimilor și metabolismul, reduc pofta de mâncare sau pot avea efecte termogenice, reduc absorbția grăsimii și astfel ajută la pierderea greutății corporale și facilitează oxidarea

Citeste mai mult

De ce e bine sa folosim suplimente nutritive?

Suplimente nutritive pentru sanatate Hard Body

Am ales această temă întrucât, în ultima perioadă, ne-am confruntat din ce în ce mai des cu întrebări referitoare la calitatea, conținutul și chiar rolul produselor noastre. Abordarea acestui articol este una de ansamblu; în viitorul apropiat vom publica o serie de materiale aprofundate pentru a oferi explicații detaliate celor care sunt interesați să cunoască mai bine latura științifică din spatele acestui domeniu. Între timp, va dorim lectură plăcută! Despre suplimente nutritive: Suplimentele nutritive îți pot aduce avantaje din punct de vedere

Citeste mai mult

Ce efecte au aminoacizii BCAA asupra organismului

Ce efecte au aminoacizii BCAA asupra organismului - hardbody

În primul rând trebuie să știți că în organismul nostru se găsesc 20 de tipuri de aminoacizi, care formează mii de lanțuri proteice. Nouă aminoacizi sunt esențiali pentru că organismul nostru nu îi poate produce singur și trebuie să îi obținem din alimentație sau din suplimente nutritive. Trei dintre acești nouă aminoacizi îi numim BCAA. Prescurtarea de BCAA provine din limba engleză „Branched Chain Amino Acids”, adică aminoacizi cu catenă ramificată. Termenul de BCAA se referă la trei aminoacizi esențiali, și anume leucină, izoleucină și valină.

Citeste mai mult

Definiți-vă masa musculară

masa musculara hardbody

În curând va veni vara și cu toții ne dorim să arătăm bine fie că mergem la plajă, fie că umblăm într-un tricou sau rochie mulată. Am să vă ofer în acest articol  două regimuri alimentare experimentate de mine, unul mai drastic, pentru cei care doresc să slăbească mai mult și altul puțin mai lejer. Scopul acestui program alimentar este de a arde grăsimea și de a păstra masa musculară atât de greu câștigată. Dar să o luam pragmatic și

Citeste mai mult

Când și ce cantitate de proteine este necesară pentru obținerea unor rezultate maxime

Cantitatea ideala de proteine

Consumul de proteine are numeroase avantaje si variate pentru că are legătura cu buna funcționare a organismului nostru. Proteina odată ajunsă în organism și consumată în mod regulat întreține totalitatea procedurilor complexe ce au loc în organism cu scopul de a procesa substanțele. Starea de bine pe care o resimțim la nivelul organismului reprezintă rezultatul a numeroase conexiuni și reacții ce se petrec înăuntrul nostru. în primul rând trebuie să știm că proteinele pot fi obținute din două surse importante:

Citeste mai mult

Cum să slăbiți sănătos

Slabiti sanatos cu hardbody

O parte semnificativă a persoanelor (băieți sau fete) care încep antrenamentele de fitness o fac pentru a slăbi, pentru a scăpa de surplusul de grăsime. Doi factori sunt determinanți în cazul acestora: exercițiile fizice și dieta, capabile să stimuleze arderile în organism și să îmbunătățească metabolismul. Contrar unui prost obicei, un mod de a scăpa de greutatea nedorită nu este infometarea, ci prin mese dese și reduse cantitativ. În cele ce urmează vă vom ajuta să alcătuiți o dietă variată și

Citeste mai mult

Arginina

Arginina- hardbody

Arginina reprezintă un aminoacid considerat neesențial, cu rol important în creșterea și dezvoltarea normală. Poate fi considerat esențial în anumite etape ale vieții precum copilărie, pubertate deoarece stimulează secreția hormonului de creștere (HG) fiind necesară pentru creșterea corectă și dezvoltare. Funcțiile argininei Stimulează secreția hormonului de creștere. Mărește sinteza proteica, deci mărește masa musculară. Intervine în metabolismul nitrogenului; se implică în conservarea echilibrului dintre nitrogen și dioxidul de carbon. Stimulează sistemul imunologic; este implicată direct în menținerea și repararea acestuia.

Citeste mai mult

Top 15 de surse bogate în proteine vegetale

Seminte bogate in proteine vegetale - hardbody

Cu siguranță proteinele de proveniență animală sunt complete, pe când o sursă de proteine vegetale este adesea incompletă dar organismul uman nu are nevoie de toți cei 9 aminoacizi în fiecare porție de mâncare. Avem nevoie de acești aminoacizi în fiecare zi, nu la fiecare masă. Cei nouă aminoacizi pot fi derivați dintr-o singură sursă de hrană, sau o combinație de alimente, care formează împreună o proteină completă. Cu un număr din ce în ce mai mare de vegetarieni și vegani, calitatea proteinelor

Citeste mai mult

Site Footer