Blog Posts

Nutriția: Ce sunt carbohidrații si de ce sunt importanți?

Cat de importanti sunt carbohidratii

Carbohidrații sunt sursa de energie preferată a corpului. Carbohidrații sunt compuși organici ce conțin C, O și H. Carbohidrații complecși sunt alcătuiți din numeroase molecule de zaharide legate între ele. Sistemul digestiv descompune carbohidrații în glucoza (zahărul din sânge) care este transportată de sânge în ficat și mușchi sub formă de glicogen. Pentru a înțelege nevoia de carbohidrați și de glicogen, este important să înțelegem rolul ATP-ului. Acest compus cunoscut ca ATP este prezent în celulele musculare și este energizantul

Citeste mai mult

Nutriția: De ce avem nevoie de proteine?

Nutritia proteine

Bazele nutriției Pentru a înțelege rolul nutriției în funcțiile vieții este important să ne dăm seama de structura hranei și de rolul pe care aceasta îl joacă în organism. Hrana aduce energie , deci calorii. Mâncărurile au trei elemente primare, și anume carbon, oxigen și hidrogen, care sunt componentele principale ale carbohidraților și grăsimilor. Proteinele conțin aceste trei elemente și, în plus, azot și sulf. Proteinele, carbohidrații, grăsimile, vitaminele și mineralele, suplimentele și apa sunt discutate separat în secțiunile ce

Citeste mai mult

10 reguli pentru a câștiga masă musculară

Pentru a crește masa musculară nu trebuie să te axezi doar pe efortul fizic depus în sala de forță ci și pe consumul adecvat de lichide și alimente care îți dau energia necesară. Așadar să vorbim despre 10 reguli care te ajută să câștigi masă musculară: 1) Folosiți greutăți libere la toate seturile grele: – oricât de sofisticate vi s-ar părea aparatele, acestea nu vor construi atâta masa musculară ca și greutățile libere. 2) Folosiți mișcări compuse, care implică tot

Citeste mai mult

Factorii de bază ai contracției musculare

Factorii de baza ai contractiei musculare

Toți practicanții culturismului vizează prin pregătirea fizica specifică acestei discipline sportive o serie de aspecte care au drept scop schimbarea aspectului estetic, o metamorfoza realizată la nivel muscular. Chiar dacă trebuie să recunoaștem că el primează pentru orice culturist care este meticulos și perseverent în munca sa, atingerea unui scop trebuie să fie apanajul unor mijloace logistice analizate și aplicate corect. Un bun culturist nu trebuie apreciat doar după formele sale. Ca să mă explic, trebuie să amintesc faptul că

Citeste mai mult

Află cum poți avea fese tonifiate și atrăgătoare

Fese tonifiate

Pentru început trebuie să știi că pe lângă antrenament este important să elimini complet din dieta ta grăsimile saturate și orice aliment care contribuie la formarea grăsimii pe fese. Sunt puține grupe musculare care să aibă atâtea forme diferite între oameni, cum sunt mușchii fesieri. Mușchii fesieri sunt împărțiți în trei părți: gluteus minimus (partea superioară), gluteus medius (partea mediană) și gluteus maximus (partea inferioară), care este și cea mai mare dintre acestea. Fesele sunt mai mult decât o parte

Citeste mai mult

Iată 7 metode de recuperare rapidă după antrenamente

Masa musculara

Odihna și recuperarea sunt esențiale după efectuarea exercițiilor la sală pentru că au un impact mare asupra următoarelor voastre performanțe sportive și astfel vă permite să vă antrenați mai eficient. În timpul antrenamentelor ardeți o mulțime de calorii și asta se întâmplă și după. Fără a vă recuperare eficientă puteți pierde pe lângă depozitele de grăsime și masă musculară pentru că aceasta se formează exclusiv după antrenament. Pentru asta aveți nevoie de suficientă recuperare, o alimentație echilibrată și un somn

Citeste mai mult

Un Baton Energizant poate înlocui o masă?

un baton energizant poate inlocui o masa

Poate la un moment dat, mulți dintre noi am folosit un baton energizant într-o dietă sau înainte de a merge la sală pentru un plus de energie și vitalitate. Cum putem înlocui o masă? Ce putem mânca atunci când ținem o dietă și facem sport?  Fie că ești în proces de remodelare corporală și slăbire, fie că faci sport de performanță, numărul caloriilor contează foarte mult și uneori nu ai cum să  mănânci exact ceea ce trebuie, și atunci ce faci? Înlocuirea unei

Citeste mai mult

Ce este un pre-workout și la ce folosește

ce este un pre-workout?

Un supliment pre-workout este indicat celor care merg la sală pentru că dă energie suplimentară în timpului antrenamentului și ajută și la dilatarea vaselor sanguine. Efectul acestui pre-workout este comparabil cu vreo cinci espresso și trebuie să știi de la început că acest supliment nu este indicat pentru toată lumea, mai ales nu cardiacilor. Deși nu ai nicio problemă de sănătate acest tip de supliment îți poate da o senzație de neliniște din cauza exploziei de energie și, uneori, furnicături

Citeste mai mult

Află cât de importantă este hidratarea pentru corp

Afla cat de importanta este hridratarea

Află despre cât este de importantă hidratarea organismului, despre simptomele deshidratării și vă vom da câteva sfaturi pentru a va menține o hidratare optimă în timpul exercițiilor. Ți s-a întâmplat vreodată să faci crampe în timpul sesiunilor tale de exerciții? Ai terminat un antrenament și la scurt timp te-ai simțit epuizat, deși nu a fost cel mai greu antrenament pe care l-ai făcut în ultima vreme? Cel mai probabil, nu te-ai hidratat corespunzător.  Chiar dacă la prima vedere nu pare un aspect important, hidratarea corespunzătoare

Citeste mai mult

Fetele pot slăbi eficient cu ajutorul exercițiilor la sală

Fetele pot slabi efiecient cu exercitii fizice

Alege varianta cea mai bună pentru a slăbi eficient Fiecare dintre doamnele si domnișoarele pentru care aspectul fizic contează își face măcar o dată în viață promisiunea de a slăbi sau de a pierde cât mai repede grăsimea acumulată de-a lungul perioadelor de excese alimentare. E clar însă că numai cele bine orientate aleg soluția slăbirii prin exercițiu fizic și prin dietă corectă și echilibrată. Celelalte răstoarnă internetul cu josul în sus căutând diete minune care garantează pierderea în greutate

Citeste mai mult

Site Footer