Blog Posts

De ce să consumi proteine vegetale? Proteine din zer sau pudre vegane?

DE ce sa consumi proteine vegetale?

Dacă faci sport în mod regulat pudrele proteice reprezintă cea mai rapidă masă pe care ți-o poți prepara sau cel mai rapid mod de a obține o sursa de proteine. Faptul că pudra proteică este vegană înseamnă că proteinele care intră în compoziția acesteia provine din plante (soia, mazăre, orez, alune sau cânepă), mai degrabă decât din produse de origine animală precum carne, lapte și ouă. Trebuie să știi de la început că acest articol nu se adresează strict persoanelor

Citeste mai mult

Un complex de multivitamine îți asigură energia pentru întreaga zi

Multivitamine, energie pentru intreaga zi

Deși faci sport zilnic, mănânci echilibrat și nu sari peste nicio masă, te simți slăbit și fără vlagă. Una dintre cauze poate fi deficitul de vitamine și minerale din organism. Deficitul de vitamine și minerale se manifestă prin amețeală, oboseală, lipsă de concentrare și mai ales dificultate în a face sport. Chiar dacă mănânci echilibrat și ai o dietă bazată pe fructe și legume, uneori organismul nu poate asimila toți nutrienții necesari, și de aceea este recomandat să iei zilnic un complex de vitamine și minerale.

Citeste mai mult

Poate lecitina să ajute la slăbit?

Lecitina ajuta la slabit

Probabil că mulți dintre noi am apelat cu încredere la lecitină în perioada examenelor de tot felul, atunci când am fost stresați sau atunci când am avut diverse tulburări de memorie. Însă de curând specialiștii au mai descoperit un beneficiu al acestui aminoacid: te jută să și slăbești! Asta pe lângă faptul că ne ajută să reducem cantitatea de grăsimi din sânge! Alături de carnitina, colină și coenzima Q10 împiedică depunerea colesterolului pe artere. L-carnitina, colina, coenzima Q 10, lecitină sunt

Citeste mai mult

Ghid proteine: 3 criterii importante de a alege corect pudra proteică

Criterii de a alege corect o pudra proteica

Proteina are o importanță vitală în creșterea, menținerea și refacerea mușchilor și, implicit, un impact major asupra forței, performanțelor și construcției masei musculare. Mușchii noștrii sunt formați în proporție de 80% din proteină și pe lângă alimentele cu un conținut mare de proteine, foarte mulți sportivi, culturiști se bazează pe suplimentarea cu proteină pentru creșterea în masă musculară, forță și îmbunătățirea performanței. Dacă te numeri printre ei și mai ales dacă ești la început, se poate ca alegerea unui astfel

Citeste mai mult

Vitamina C: rol, beneficii pentru organism și doza recomandată

Rol și beneficii vitamina C

Cum bine știm adoptarea unui stil de viață sănătos este cea mai bună variantă pentru prevenirea multor boli pentru că în fiecare suntem expuși la o mulți factori dăunători și sistemul nostru imunitar trebuie să reacționeze la o multitudine de bacterii și viruși din mediu. Ne putem întării sistemul imunitar? Trebuie să știm în primul rând că sistemul imunitar în două forme: 1. Imunitatea naturală – este protecția pe care o dobândim la naștere care reacționează la agentul patogen dăunător

Citeste mai mult

Magneziul: ce este, ce rol și beneficii are acesta pentru sănătate?

Magneziu, rol și beneficii

Magneziul este un mineral descoperit în Grecia, fiind al optulea cel mai raspandit element de pe Pământ (se găsește în apă, sol, în corpul omenesc, animale și plante) și al patrulea cel mai răspândit mineral din corpul uman, participând la sute de reacții biochimice în organism. Magneziul este un mineral esențial necesar organismului nostru pentru menținerea stării general de sănătate. Este unul dintre acele minerale care ajută la absorbția calciului de către corpul uman și joacă un rol important în

Citeste mai mult

Consumul de proteine, elementul cheie în construirea masei musculare

Consumul de proteine este elementul cheie in cresterea masei musculare

Arătați-mi un culturist ce se teme să mănânce prea multe proteine și atunci veți avea în față un culturist care se teme de succes. Proteinele sunt elementul cheie în construirea masei musculare, făcând diferența între a progresa cu pași mărunți sau a progresa rapid. Folosiși sfaturile ce urmează ca plan de acțiune și veți fi capabili să ajungeți la fizicul dorit și chiar să mențineți masa musculară în timpul dietelor restrictive. Bazați-vă pe proteine pentru a mări anabolismul Ingestia de

Citeste mai mult

Program pentru antrenarea grupelor musculare deficitare

Program de antrenamente pentru grupe de mușchi deficitare

În acest articol vom considera culturiști începători pe cei care au totuși un minim de șase luni de antrenamente, intermediari pe cei care au un minim 1 an de antrenamente, iar avansați pe cei cu minim 2 ani de antrenamente. Grupelor musculare deficitare este bine să le acordăm o atenție sporită, din momentul în care începem să ne familiarizăm cu exercițiile și antrenamentele de culturism, pentru a păstra o proporție armonioasă a cestora. Neglijate, aceste discrepanțe între grupe musculare dezvoltate

Citeste mai mult

Ghidul complet: Aminoacizi esențiali și aminoacizi neesențiali

Difestia si rata metabolica

Ce sunt aminoacizii? Pentru început trebuie să știm că aminoacizii sunt molecule care formează proteina din organism. Organismul nostru utilizează pe de o parte aminoacizii pentru a produce proteine și pe de altă parte metabolizează proteinele pentru a produce aminoacizi. De exemplu, când mănânci alimente bogate în proteine, organismul uman metabolizează această proteină în aminoacizi individuali. Aceștia sunt utilizați apoi pentru a crea proteine, precum țesutul muscular. Un foarte bun exercițiu este să te gândești la aminoacizi ca la piese

Citeste mai mult

Iată 4 motive să consumi proteine pentru a pierde în greutate

surse eficiente de proteine hardbody

Termenul de proteine provine din cuvântul grecesc prōteios și înseamnă primar, de bază. Împreună cu grăsimile, carbohidrații și apa, se numără printre macronutrienții de care omul are nevoie pentru buna funcționare a organismului. Proteinele sunt molecule mari, care sunt compuse din combinații de aminoacizi. Ele sunt, cu adevărat, baza corpului uman, pentru că nici o celulă din corp nu se poate descurca fără proteine. Sursele de proteine, în funcție de conținutul de aminoacizi esențiali, pot fi împărțite în trei categorii de bază: Complete – conțin toți aminoacizii esențiali și

Citeste mai mult

Site Footer