Blog Posts

Mâncare și masă musculară

Mancare si masa musculara

Să presupunem că ai în jur de 70 kg, ești deja familiarizat cu antrenamentele și te uiți cu admirație la băieții mari cu adevărat, ce au în jur de 100 kg și brațele cât coapsele tale. Nu ești singurul, sunt alte mii ca tine, care se întreabă de ce nu cresc. Mănâncă de doua-trei ori pe zi, mai beau eventual un shake de proteine, și se miră că într-un an pun 1-2 kg de masă musculară. Iar ce arată centimetrul

Citeste mai mult

Ce trebuie să știi despre steroizi

Adevarul despre steroizi

Atât bărbații cât și femeile au în mod natural testosteron în organism, prezent în măsură mult mai mare la bărbați decât la femei. Steroizii sunt molecule complexe care circulă prin sânge și acționează ca un fel de mesageri. Iată cum lucrează acești steroizi Corpul este alcătuit din multe celule vii ce cresc într-o măsură mai mică sau mai mare. Să vorbim despre celulele musculare întrucât suntem direct interesați ca acestea să crească mai mari și mai puternice. În jurul nucleului, celulele conțin

Citeste mai mult

Ce să mâncați pentru a avea o inimă sănătoasă

Inima sanatoasa

O dietă echilibrată este cheia pentru a avea o inimă sănătoasă și un bun sistem imunitar. Mâncând alimente sănătoase puteti reduce riscul îmbolnăvirilor de cancer cu până la 50%. Unele alimente ajută organismul să mențină colesterolul la un nivel scăzut și o tensiune arterială bună, în timp ce altele vă protejează împotriva artritei, astmului și depresiilor. Iată cele mai importante alimente care vă pot ajuta inima în componența dietei voastre. Peștele Două mese de pește pe săptămână pot reduce semnificativ

Citeste mai mult

Când și ce mâncați pentru a crește în masă musculară

ce mancati pentru a creste in masa musculara

Nu este suficient doar să mâncați sau să luați suplimente proteice de cinci-șase ori pe zi. Este foarte important să știți că există momente ale zilei în care aveți nevoie de un anumit tip de nutrienți pentru a stimula absorbția acestora în mușchi, secreția unor hormoni cu rol în refacerea și creșterea musculară. Din această perspectivă antrenamentele și alimentația nu pot fi considerate factori separați. Împreună, hrana, suplimentele și munca la sala constituie antrenamentul. Momentul post-antrebament Să începem cu cel

Citeste mai mult

Proteinele și aminoacizii – substanțe anabolice

proteinele si aminoacizii

S-au scris multe articole despre cantitatea de proteine pe care ar trebui să o folosim ca să obținem maxim de creștere musculară. În general proteinele sunt considerate o „materie prima” din care ar trebui să ingerăm din 3 în trei ore minimum 30 de grame. Acest articol va analiza proteinele dintr-o altă perspectivă, mai aprofundată. Efectul de creștere a masei musculare datorat proteinelor nu poate fi luat în discuție dacă neglijăm calitatea acestora. Manipularea inteligentă a momentului în care ne

Citeste mai mult

Lista indicilor glicemici (ghid nutrițional)

Lista indicilor glicemici

Pentru ca voi să aveți un mai mare control asupra dietei zilnice (atât de importamtă pentru un culturist / sportiv adevărat), Hard Body vă pune la dispoziție cea mai cuprinzătoare listă a indicilor glicemici. Structurată pe grupe de alimente, lista indicilor glicemici se constituie într-un adevărat ghid nutrițional care nu trebuie să lipsească din colecția nici unui sportiv. Produse de patiserie Chec, pandișpan 66 Prăjitură cu banane fără zahăr 67 Turte, cozonaci 77 Prăjitură cu banane și zahăr 79 Plăcintă

Citeste mai mult

Digestia și reglarea metabolismului

Difestia si rata metabolica

Transformarile alimentelor, în tubul digestiv Faptul că celulele și țesuturile își mențin echilibrul dinamic de-a lungul vieții unui organism arată în mod clar că procesele metabolice sunt bine controlate. Celulele și întregi țesuturi sunt într-o continuă moarte, dar, cu toate acestea, toate ingredientele chimice care formează noi celule și produșii lor sunt produse, furnizate de metabolism, formând o balanță aproape perfectă. Compoziția hranei necesare pentru digestia zilnică Cu toate că cele trei mari grupe de compuși-proteine, lipide, glucide au compoziții

Citeste mai mult

Ce este creatina și când este ideal să o folosiți

Ce este Creatina

În ultimii 15-20 de ani au apărut numeroase suplimente care promit câstiguri de volum și forță muscularã, dar au dispărut una după alta. Toate cu excepția creatinei. De ce? Pentru că funcționează! Nu există îndoială că, Creatina este cel mai popular supliment actual, producând rezultate pozitive la toți cei care o probează și o folosesc. Ce este creatina? Presupun că unii dintre voi știu ce este creatina, dar mulți nu știu, deoarece nu s-a explicat amănunțit. Sunt convins că întrebând

Citeste mai mult

10 reguli pentru a câștiga masă musculară

1) Folosiți greutăți libere la toate seturile grele: – oricât de sofisticate vi s-ar părea aparatele, acestea nu vor construi atâta masă musculară ca și greutățile libere. 2) Folosiți mișcări compuse, care implică tot corpul: – dacă doriți masivitate și mărime, nu faceți mișcări de izolare, ci insistați pe genoflexiuni, îndreptări, împins din culcat, împins de la umeri cu bara, flexii cu bara și tracțiuni. 3) Găsiți părți care pot fi îmbunătățite: – stabiliți care părți ale corpului necesită mai

Citeste mai mult

Iată un sfat cum trebuie sa te antrenezi corect la sală

Antrenament corect la sala cu Hardbody

Dacă te antrenezi de mai mult de șase luni cu regularitate, lucrând toate grupele musculare la un antrenament, este foarte probabil ca te vei opri din creștere. Nici măcar culturiștii mai avansați nu pot menține creșterea continuă. De ce? Probabil pentru faptul că au ajuns la un plafon de dezvoltare, când mușchii s-au obișnuit cu efortul, cu programul de antrenament și intensitatea. Care este soluția? Pentru a ajunge la un nou nivel al antrenamentelor, schimbă-ți programul de antrenament. Daca vei

Citeste mai mult

Site Footer