Digestia și reglarea metabolismului

Difestia si rata metabolica

Transformarile alimentelor, în tubul digestiv Faptul că celulele și țesuturile își mențin echilibrul dinamic de-a lungul vieții unui organism arată în mod clar că procesele metabolice sunt bine controlate. Celulele și întregi țesuturi sunt într-o continuă moarte, dar, cu toate acestea, toate ingredientele chimice care formează noi celule și produșii lor sunt produse, furnizate de metabolism, formând o balanță aproape perfectă. Compoziția hranei necesare pentru digestia zilnică Cu toate că cele trei mari grupe de compuși-proteine, lipide, glucide au compoziții

Citeste mai mult

Ce este creatina și când este ideal să o folosiți

Ce este Creatina

În ultimii 15-20 de ani au apărut numeroase suplimente care promit câstiguri de volum și forță muscularã, dar au dispărut una după alta. Toate cu excepția creatinei. De ce? Pentru că funcționează! Nu există îndoială că, Creatina este cel mai popular supliment actual, producând rezultate pozitive la toți cei care o probează și o folosesc. Ce este creatina? Presupun că unii dintre voi știu ce este creatina, dar mulți nu știu, deoarece nu s-a explicat amănunțit. Sunt convins că întrebând

Citeste mai mult

10 reguli pentru a câștiga masă musculară

1) Folosiți greutăți libere la toate seturile grele: – oricât de sofisticate vi s-ar părea aparatele, acestea nu vor construi atâta masă musculară ca și greutățile libere. 2) Folosiți mișcări compuse, care implică tot corpul: – dacă doriți masivitate și mărime, nu faceți mișcări de izolare, ci insistați pe genoflexiuni, îndreptări, împins din culcat, împins de la umeri cu bara, flexii cu bara și tracțiuni. 3) Găsiți părți care pot fi îmbunătățite: – stabiliți care părți ale corpului necesită mai

Citeste mai mult

Iată un sfat cum trebuie sa te antrenezi corect la sală

Antrenament corect la sala cu Hardbody

Dacă te antrenezi de mai mult de șase luni cu regularitate, lucrând toate grupele musculare la un antrenament, este foarte probabil ca te vei opri din creștere. Nici măcar culturiștii mai avansați nu pot menține creșterea continuă. De ce? Probabil pentru faptul că au ajuns la un plafon de dezvoltare, când mușchii s-au obișnuit cu efortul, cu programul de antrenament și intensitatea. Care este soluția? Pentru a ajunge la un nou nivel al antrenamentelor, schimbă-ți programul de antrenament. Daca vei

Citeste mai mult

Ce trebuie să știi despre L-Carnitina

L-Carnitina (denumită și vitamina beta) este o substanță care apare natural în cantități semnificative în țesutul muscular. L-Carnitina joacă un rol important în metabolismul celular al grăsimilor. Ce rol are L-Carnitina Prima etapa în degradarea grăsimilor în celule este cea hidrolitică (cu formare de acizi grași) și are loc în citoplasmă. În această etapă se formează glicerol și acizi grași cu catenă lungă. Glicerolul (format în cantități mici din grăsimi) este metabolizat în continuare prin reacțiile finale ale glicolizei, urmata

Citeste mai mult

Zece greșeli în alimentația unui sportiv

zece greseli in alimentatia unui sportiv

Nu există număr dintr-o revistă de culturism unde să nu găsiți vreun articol despre alimentație, cu sfaturi referitoare la ce anume și când să mâncați. În acest articol veți găsi cele mai frecvente greșeli legate de alimetație. 1. Lipsa unui echilibru în alimentație Echilibrul din alimentația persoanelor obișnuite nu este același ca și cel din alimentația culturiștilor. Acesta constă în combinarea optimă a proteinelor, a carbohidraților simpli și complecși cu o cantitate minimă de grăsimi și evitarea zahărului. Divizarea acestor

Citeste mai mult

Deficitul de minerale în organism

Deficitul de minerale

Foarte mulți practicanți de culturism devin preocupați, la scurt timp de la începerea antrenamentelor, de necesitatea organizării alimentației, nutriției, a odihnei și a ritmului de viață. Această preocupare laudativă este benefică nu numai prin adoptarea unor măsuri ci si prin modul în care sunt aplicate. A aplica corect un lucru înseamnă a pleca nu numai de la perceperea lui ci și de la întelegerea corectă a proceselor și fenomenelor care influentează și conduc spre un rezultat. Dacă supunem discuției pe

Citeste mai mult

Surse de proteine din punct de vedere al eficienței lor

surse eficiente de proteine hardbody

Proteinele au constituit dintotdeauna un mit pentru culturiști și pe bună dreptate, având în vedere importanța lor. Proteinele sunt esențiale vieții, și o componentă de bază a tuturor celulelor corpului. Privați-vă corpul de un aport proteic consistent și vă expuneți la o stare precară de sănătate. Hormonii, enzimele și integritatea structurilor celulare sunt toate dependente de aportul proteic. Întrebările referitoare la calitatea proteinelor vor primi răspuns în acest articol, în care vor fi analizate cele mai cunoscute surse proteice din

Citeste mai mult

Glutamina: rolul și beneficiile acestui aminoacid

Pentru marea majoritate a oamenilor, Glutamina este doar unul dintre cei 20 de aminoacizi care constituie proteina. Nici măcar nu este considerată aminoacid esențial, deoarece organismul uman are capacitatea de a o sintetiza. Și totuși, glutamina este poate cel mai important aminoacid din organism, care creează starea anabolică din celula musculară și protejează corpul de supra-antrenament. Pare incredibil că un singur aminoacid să producă atâtea efecte în corp. Aproape fiecare țesut conține glutamină, dar cantitățile cele mai mari se găsesc

Citeste mai mult

Miere Săbăduș: gust, calitate și încredere!

miere sabadus naturala

Astăzi am avut onoară să întâlnim Familia Săbăduș la Romexpo în cadrul expoziției Baby Boom. Aici domnul Ioan Săbăduș ne-a povestit cu mare drag despre Miere Săbăduș. Am intrat în lumea mierii și am degustat mai multe sortimente de miere cu o explozie de arome și gust. MIEREA DE ALBINE – este alimentul vieţii, iar 100g de miere are 315 calorii si are aceeaşi valoare nutriţională ca : 5 ouă, sau 700g morcovi, sau 1,4 kg cartofi, sau 600 ml

Citeste mai mult

Site Footer