Află cum poți avea fese tonifiate și atrăgătoare

Fese tonifiate

Pentru început trebuie să știi că pe lângă antrenament este important să elimini complet din dieta ta grăsimile saturate și orice aliment care contribuie la formarea grăsimii pe fese. Sunt puține grupe musculare care să aibă atâtea forme diferite între oameni, cum sunt mușchii fesieri. Mușchii fesieri sunt împărțiți în trei părți: gluteus minimus (partea superioară), gluteus medius (partea mediană) și gluteus maximus (partea inferioară), care este și cea mai mare dintre acestea. Fesele sunt mai mult decât o parte

Citeste mai mult

Iată 7 metode de recuperare rapidă după antrenamente

Masa musculara

Odihna și recuperarea sunt esențiale după efectuarea exercițiilor la sală pentru că au un impact mare asupra următoarelor voastre performanțe sportive și astfel vă permite să vă antrenați mai eficient. În timpul antrenamentelor ardeți o mulțime de calorii și asta se întâmplă și după. Fără a vă recuperare eficientă puteți pierde pe lângă depozitele de grăsime și masă musculară pentru că aceasta se formează exclusiv după antrenament. Pentru asta aveți nevoie de suficientă recuperare, o alimentație echilibrată și un somn

Citeste mai mult

Un Baton Energizant poate înlocui o masă?

un baton energizant poate inlocui o masa

Poate la un moment dat, mulți dintre noi am folosit un baton energizant într-o dietă sau înainte de a merge la sală pentru un plus de energie și vitalitate. Cum putem înlocui o masă? Ce putem mânca atunci când ținem o dietă și facem sport?  Fie că ești în proces de remodelare corporală și slăbire, fie că faci sport de performanță, numărul caloriilor contează foarte mult și uneori nu ai cum să  mănânci exact ceea ce trebuie, și atunci ce faci? Înlocuirea unei

Citeste mai mult

Site Footer